Administration

Administration

Med vår personliga och effektiva administrationsavdelning sparar vi tid och pengar åt dig. Vi tar hand om allt eller delar inom ekonomi-, administration, personal-, kundservice – Vad kan vi hjälpa dig med?

Bokföring & redovisning

Behöver du hjälp att sammanställa och dokumentera din verksamhets ekonomisk information, ställning och resultat?

Vi hjälper dig med redovisning av den dagliga bokföringen av företagets affärshändelser, årsredovisning mm. Samtliga paket inkluderar uppstartsmöte, inläsning av befintligt material, upprättande av bokföring, upprättande av kontoplan, uppläggning i program. * Verifikatets utformning enligt vår mall. Uppstartskostnad programvaror tillkommer med en engångskostnad samt, licenskostnad för programvaror i ekonomi- & administrationsprogram tillkommer/mån. Välj något utav våra ekonomi paket nedan.

Antal verifikat /år

  • Small 0-100st, 333/mån 
  • Medium 101-350st, 999/mån 
  • Large 351-650st, 1958/mån 
  • X-Large 651st-uppåt, 2900/mån
  • Du kan även välja plusmeny med ex: bokslut, deklaration, föreningsstöd mm.

 

Fakturering & levreskontra

Att ta betalt för utfört arbete i rätt tid och hålla kolla på verksamhetens inkommande fakturor är en viktig uppgift. Saknar du resurser, intresse, kunskap eller räcker inte tiden till? Då ska du ta hjälp av oss. Pris exempel fr: 

Lönehantering

Som arbetsgivare har du oavsett verksamhetsform ansvar för att betala ut lön och eventuella andra ersättningar på rätt, riktigt och tidsbestämt sätt. Lönehantering kan lätt bli mer komplicerad och tidskrävande än man kan tro. Vi tar hand om din verksamhets tidsredovisning, reseräkning, förmåner, utlägg, källskatter, pensionsavgifter etc. Vi är uppdaterade på lagar, regler och kollektivavtal.

Vi minskar kostnaderna och förenklar din verksamhets hanteringen. Hos oss får du alltid en personlig kontakt, god service och hjälpsamt bemötande. Genom vårt lokala kontor får du tillgänglig, snabb, smidig och enkelt den hjälp du behöver. 

Kundservice 

Oavsett vilket arbete man bedriver är en god kundservice viktig för verksamheten. Vi finns tillgänglig större delen av alla veckans dagar året runt. Genom vårt lokala kontor får du tillgänglig, snabb, smidig och enkelt den hjälp du behöver. Hos oss får du alltid en personlig kontakt, god service och hjälpsamt bemötande. Varmt välkommen att kontakta oss!

Pris exempel fr: 150 SEK/h.

Medlemsregister

Vi upprättar eller hanterar ditt medlemsregister enligt gällande lagar och regelverk (GDPR).

Pris exempel fr: 150 SEK/h.

Arbetsmiljö

Alla arbetsgivare är skyldiga att bedriva ett systematiskt arbetsmiljöarbete. De innebär bland annat att kartlägga och ta fram åtgärder mot risker på arbetsplatsen och se till att lagar och föreskrifter efterlevs inom verksamheten. Arbetsmiljön inkluderar den fysiska, psykologiska och de sociala förhållandena. En god arbetsmiljö är ekonomisk lönsam, minskar ohälsan och ökar arbetsglädjen samt främjar verksamhetens utveckling. 

Saknar du resurser, intresse, kunskap eller räcker inte tiden till? Då ska du ta hjälp av oss. 

Vaktmästarpool

Behöver ni förstärkning under högsäsong?
Vi har vaktmästare till förfogande!

LÄS MER

Uthyrning

Saknar ni en mikrofon till nästa styrelsemöte? Vi hjälper er!

LÄS MER

Profilering

Behöver ni hjälp med profilering? Vi hjälper er att gå tillväga rätt och guidar er.

LÄS MER

Projektledning

Har ni problem med att ta era idéer hela vägen? Vi guidar er till allt är färdigställt!

LÄS MER

transport

Behöver du hjälp med flytt och transport av varor - kontakta oss.

LÄS MER

adress

Batterigatan 10
941 47 Piteå

Ring oss

Maila oss